نماشویی ساختمان در فصل پاییز
نوشته شده توسط : admin

با وجود بارش باران در فصل پاییز معمولا افراد بر این باورند که عمل نماشویی را نباید به اجرا در آورند زیرا با بارش باران نما دوباره آلوده خواهد شد. باید گفت نماشویی ساختمان در فصول مختلف سال باید به اجرا در بیاید و برای اجرای آن هیچ مانعی وجود ندارد. جرم و دوده ی نما در طول مدت ایجاد می شود و هیچ گونه ارتباطی با میزان بارش باران ندارد.  باید این نکته را متذکر شد که نماشویی در روز های آفتابی فصل پاییز بهتر است تا نماشویی در روز بارانی، زیرا افرادی که عمل نماشویی ساختمان را به اجرا در می آورند در روز بارانی دید مناسبی ندارند و ممکن است بخش هایی از نما را به خوبی نماشویی نکنند.

 

نماهای شیشه ای و ضرورت نکات نماشویی آن در فصل پاییز

باید گفت نگرانی افرادی که نمایشان شیشه ای است این است که نمایشان بعد از بارش باران آلوده می شود و نماشویی بهتر است برای آن ها به اجرا در نیاید. اما این نکته را باید متذکر شد آلودگی نمای شیشه در طول مدت به وجود می آید و بهتر است در هر فصل یا هر شش ماه یکبار نماشویی ساختمان برای این نوع نما به اجرا در بیاید تا بعد از بارش باران دوده و سیاهی باعث خوردگی شیشه و آلودگی آن نشود. نمای شیشه ای دارای ظرافت بسیار زیادی است و باید با روش تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت به اجرا در بیاید. دستمال های نانو برای نماشویی این نوع نما می تواند گزینه مناسبی باشد. برای اینکه بتوانید بهترین زمان  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

ضرورت های امر نماشویی در فصل های بارانی

در امر نماشویی ساختمان اگر قرار بر این باشد که از دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست استفاده شود باید اطمینان حاصل کرد که برق سه فاز در ساختمان موجود است یا نه. برق سه فاز در ساختمان هایی وجود دارد که دارای آسانسور هستند. اگر در ساختمانی برق سه فاز موجود نبود باید از دستگاه های واتر جت بنزینی استفاده شود، استفاده از این نوع دستگاه ها در اجرای کار نماشویی ساختمان باعث می شود کمی هزینه های شما بالاتر برود. از ضرورت های دیگر امر نماشویی ساختمان در فصول بارانی و پاییزی این است که که از ایمنی و سرویس های دستگاه های بالابر نماشویی ساختمان اطمینان حاصل شود. دستگاه های نماشویی ممکن است درفصول بارانی که رطوبت زیاد است دستگاه های نماشویی اتصالی کنند و خطراتی را به بار آورند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان در فصل پاییز





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: